Σελίδες

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Στις 7 Νοεμβρίου 2011 έσβησε ένα από τα πιο λαμπερά αστέρια της αρωματοποιϊας ο Jean-François Laporte. Το είδα τυχαία στο blog Grain de Musc όπου υπάρχει και ένα πολύ καλό άρθρο για την πορεία του και για την προσφορά του. Sisley, L' Artisan Parfumeur, Maitre Parfumeur et Gantier και εναλλακτική αρωματοποιϊα δακρύζουν για την απώλεια ενός πατέρα που ''συνέβαλλε να ξαναανακαλυφθεί η αρωματοποιϊα θυμίζοντάς της την προέλευσή της, την ίδια στιγμή που κινδύνευε να χάσει την ψυχή της''(ελεύθερη μετάφραση από το blog Grain de Musc). Δεν έχω να γράψω κάτι καλύτερο από αυτό.
 
Καλό ταξίδι...
 

2 σχόλια:

  1. Έψαχνα πολύ καιρό μάταια να βρώ κάποιο blog για τα αρώματα στα ελληνικά αλλά μάταια. Αφορμή για να σε βρώ ήταν το άρθρο αυτό για έναν από τους αγαπημένους μου αρωματοποιούς. Πολύ καλό το blog σου και με ωραίες επιλογές από όσο έχω δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. memoryofscent προσπαθούσα να βρω blogs για το άρωμα στα ελληνικά ή που να τα έχουν Έλληνες και να τα αναρτήσω ξεχωριστά όλα μαζί και πραγματικά ήρθες από τον ουρανό, είχα πελαγώσει. Τα καλά σου λόγια έχουν μεγάλη αξία για μένα γιατί το blog σου είναι πραγματικά εξαιρετικό, πολύ ωραίες επιλογές, μου αρέσει πολύ ο τρόπος προσέγγισης και τα σχόλιά σου. Σε ευχαριστώ και θα είμαστε σε επικοινωνία. O Laporte είναι αγαπημένος μου επίσης. Και ενώ θα ήθελα να γράψω περισσότερα, συγκινήθηκα πολύ και θέλησα να το αποφύγω. Ίσως στο μέλλον κάνω κάποιο αφιέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή